Mergea fără benzină, motorină sau curent electric. Automobilul creat de Tesla a fost „ucis” pentru că falimenta corporațiile petroliere și guvernele lumii
Cu sprijinul lui Pierce Arrow-Co. şi al General Electric în 1931, Nikola Tesla, inventatorul generatorului de curent alternativ, a înlocuit motorul pe benzină cu un motor electric de 80 de cai putere (de curent alternativ), neavând nicio sursă de alimentare externă.
Tesla a cumpărat 12 tuburi vidate, unele fire și rezistențe, pe care le-a adunat într-o cutie de 50 cm lungime, 30 cm lăţime şi 15 cm înălțime. Punând cutia pe scaunul din față de lângă el, Tesla a spus: “Acum avem energie”.
Fără combustibil clasic, Tesla a condus maşina aceea timp de o săptămână, atingând și viteza de 150 km/h.
Care a fost sursa de putere care alimenta motorul electric de curent alternativ? Undele electromagnetice despre care Tesla afirma că reprezintă o sursă liberă de energie, fiind prezente peste tot, în cantități nelimitate.
Acest automobil, alimentat de un motor pe curent altenativ, atingea viteze de până la 150 km/h şi funcţiona mai bine decât orice alt motor cu ardere internă din vremea aceea. Vehiculul a fost testat timp de o săptămână, interval în care mai multe ziare din Buffalo au acoperit evenimentul.
Atunci când a fost întrebat de unde vine curentul, Tesla a răspuns „De la toţi eterii din jurul nostru”. Au fost voci la vremea aceea care au sugerat că Tesla nu era decât un nebun şi că avea ceva legături cu forţele malefice ale Universului. Înfuriat de aceste zvonuri, Tesla şi-a luat misterioasa cutie din maşină şi s-a întors la laboratorul său din New York.
După câte se pare secretul lui a murit o dată cu el. Se spune că Tesla ar fi reuşit cumva să exploateze câmpul magnetic al Pământului. El a reuşit să atragă cantităţi extraordinare de electricitate prin întreruperea acestor linii de forţă sau făcându-le să se multiplice.
Industria automobilului putea să dezvolte mașini ecologice.
Un automobil alimentat cu un motor electric ca cel produs de Tesla ar fi avut mai multe avantaje faţă de motorul clasic pe benzină sau motorină: nu facea zgomot, nu polua chimic, mașina era mult mai ușoară, iar sursa de energie ar fi fost una gratuită!
De ce nu s-au produs mașini cu acest sistem de propulsie? Pentru că marile corporaţii petroliere şi cele de electricitate nu mai câştigau bani, iar guvernele, nu mai puteau percepe impozite pe benzina sau motorina vândută. Energia liberă nu putea fi impozitată, ar fi fost ca și cum ar fi taxat aerul.